Alla inlägg den 28 februari 2016

Av sebastian stomberg - 28 februari 2016 19:14






Har haft en underbar helg med min älskade Patricia.

I fredas drog vi till charlottenberg och köpte massor av godis och sen åkte vi och köpte pizza väl hemma drog vi på en film det blev beck den nyaste rullen som hette Stinar.


Jag tycker det var en väldigt bra Beck film han Stinar blir en perfekt ersättare av gundvalld enligt mig av att döma av den filmen klart se värd film.




 


Lördagen bjöd på strålande väder och vi gick ut på sjön där vi fiskade och grillade och mådde väldigt bra i solen.

vi han även med en tripp till Karlstad där vi gick på Ikea och sen åt mat.


Idag så åkte min patrica hem till sina troll ungar som hon har var meningen att jag skulle dit men killen hadde ont i magen så då blir jag hemma ist....


Måste skriva några rader om fotboll med, Idag spelade United-arsenal och de slutade 3-2 i en härlig match. Jag imponeras av Marcus Rashford blått 18 år han smällde in 2 baljor för united.


Just nu pågår Ligacupfinalen 1-1 där mellan City-liverpool.


Ska försöka att bli lite mer aktiv igen här vi hörs


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards