Direktlänk till inlägg 2 januari 2016

Måste bli vinst idag!

Av sebastian stomberg - 2 januari 2016 15:05

Drygt en timme kvar till avspark för mitt kära röda lag från manchster idag tar vi emot swansea på hemmaplan.

de har gått väldigt knackigt på slutet vi har svårt att skapa chanser och få in bollen i mål! Men idag tror jag på seger de måste bara bli så tippar 2-0 som slut resultat idag.


laguppställnigen idag

Mv De gea

Vb young 

Mb jons och smaling

Vb blind 

Imf schneiderlin och schweinsteiger

Vmf mata

Ofm andre herrera

Hmf martial

FW rooney

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sebastian stomberg - 29 februari 2016 21:31

Dagen började med jobb som vanligt. Sen var jag och min älskade och drack kaffe och fick mat oss några kompissar.   Väl efter det drog jag och träna på gym körde ett benpass idag som gick bra     nu sitter jag här i soffam och ser på fotboll ...

Av sebastian stomberg - 28 februari 2016 19:14


          Har haft en underbar helg med min älskade Patricia. I fredas drog vi till charlottenberg och köpte massor av godis och sen åkte vi och köpte pizza väl hemma drog vi på en film det blev beck den nyaste rullen som hette Stinar. ...

Av sebastian stomberg - 23 januari 2016 15:01

Ja jag är faktiskt litte grinig just nu. Spelade innebandy match förut och de gick inge bra är mest besviken på mig själv för att jag stod för en dålig insatst.   Nu bilir det soffan resten av dagen Unatid spelar klockan 16 idag just nu pågår nor...

Av sebastian stomberg - 13 januari 2016 20:38

Premier league ikväll hela 7 matcher på en onsdag de är fint.   Chelsea-West bromwich Denna match vinner hemmalaget Chelsea har fått upp farten igen så detta lär inte bli några problem.   manchster city-Everton City är otroligt starka hemma o...

Av sebastian stomberg - 13 januari 2016 12:14

Igår kväll spelade åter igen manchester united borta mot newcasel. En match som slutade 3-3, Det var en händelse rik match och en kul match att kolla på united spelade bra anffal spelet var det gammla goda som varit som bort blåst under senare tide...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards