Alla inlägg den 9 januari 2016

Av sebastian stomberg - 9 januari 2016 20:37






Idag har vi firat mormor som blev 70 fylda år jag har verkligen värdens bästa mormor och morfar! vi fira dom i gräsmark där vi åt mat på kalasmakeriet och de var gott




   

                                                          jag och mormor och morfar   



 


                                                               Min fina syster med kusinbarnet



Har även varit en hel del sport idag och jag skäms över att vara färjestad suporter just nu förlust med 6-0 hemma idag mot frölunda de acepterar jag nämligen inte! jaja nya tag på torsdag mot linköping borta, även united har varit igång idag där blev de seger med 1-0 gött grabbar. Men spelt var inte mkt att hurra över.... vi skapade nästan inga målchanser, avgörandet kom på en straff som Depay fixade fram och rooney fick kliva fram till straff punkten och dunkade in den!



Imorgon bär de av till karlstad och kolla på lite ssl innebandy med mitt hjärta och en polare hänger även med de blir trevligt de! Ha det så bra där ute i kylan


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards